Перелік музичних курсів сертифікованої Дяко-Реґентської Програми:
- Літургійний спів
- Літургіка
- Вокал
- Сольфеджіо і теорія музики
- Хор, диригування, фортеп’яно
- Історія літургійного співу
windows 10 pro office 2019 pro office 365 pro windows 10 home windows 10 enterprise office 2019 home and business office 2016 pro windows 10 education visio 2019 microsoft project 2019 microsoft project 2016 visio professional 2016 windows server 2012 windows server 2016 windows server 2019 Betriebssysteme office software windows server https://softhier.com/ instagram takipçi instagram beğeni instagram görüntüleme instagram otomatik beğeni facebook beğeni facebook sayfa beğenisi facebook takipçi twitter takipçi twitter beğeni twitter retweet youtube izlenme youtube abone instagram
Перелік музичних курсів сертифікованої Дяко-Реґентської Програми:
Основне завдання курсу – поглиблене вивчення церковного співу в його жанрових і богослужбових різновидах. Передбачає поєднання лекційних занять з послідовним вивченням повного репертуару української сакральної монодії, виробляє у студентів вміння самостійного опрацювання співного матеріялу та його теоретичного осмислення. Виконання та аналіз літургійних піснеспівів формує цілісне відчуття богослужбового обряду та осмислення значення музичного елементу у донесенні змісту сакральних текстів. Особливістю курсу є використання для практичних занять українських нотолінійних ірмологіонів.
Курс передбачає також вміння на практиці розрізняти мистецьку еволюцію церковного співу, що забезпечує ґрунтовне і цілісне засвоєння богослужбового репертуару нашої церкви.
Курс має на меті вивчення основних елементів і понять християнської літургійної традиції з наголосом на її візантійсько-слов’янську традицію. Розкриваються основні богословські та історико-культурні засади, на яких сформувалася християнське богослуження. Вивчаються особливості системи уставу богослужінь добового, тижневого та річного циклів, які розглядаються в контексті богословської тематики, текстових та літургійних паралелей, правил і звичаїв Типікона. Основний наголос зроблено на вияснення причин виникнення літургійних традицій і форм, які по сьогодні присутні в живому літургійному досвіді Церкви. Курс має також катехитичний і просвітницький характер, що передбачає пояснення змісту літургійних обрядів Церкви і розкриття їхнього духовного значення для сучасної церковної спільноти. Присутній також і практичний елемент. Лекційні матеріали побудований таким чином, щоб слухачі могли його застосувати у своїй співочій пактиці. Багато уваги присвячено також поясненню молитовних літургійних текстів.
Основною метою курсу є виховання голосу церковного співака та опанування основними видами вокальної техніки, що скеровується у русло літургійного співу. Курс передбачає індивідуальну форму занять, під час яких студенти виробляють правильне дихання, чистоту інтонування, навчаються різних технік звуковидобування. У вихованні голосу враховується основне його призначення – спів у церкві, тож програма передбачає оволодіння артикуляцією мовленевого і співного текстів, особливостями дяківського співу. Основний репертуар для практичних занять базується на літургійних піснеспівах різного часу.
У світовій музичній скарбниці значне місце займають хорові твори, які були чи не найбільш розповсюдженими в Україні. Хоровий спів є й до сьогодні невід’ємною частиною національної культури, тож виховання співаків, що майстерно володіють хоровим співом забезпечує розвиток цієї традиції. Основною метою курсу є також виховання хорових співаків, що в процесі засвоєння професійних навиків і розвитку вокально-технічної майстерності якісно виконують високохудожній музичний репертуар.
Курс передбачає також опанування технікою виконавської праці з хором, вміння працювати з партитурою – методологією музичного і текстологічного аналізу. Практичні заняття передбачають вироблення навиків організованого й цілеспрямованого проведення ансамблевих репетицій і праці з окремими хоровими голосами, а також вибору репертуару у відповідності до літургійних потреб. У програмі передбачене опанування репертуаром основних церковних служб та окремими зразками різних історичних стилів і різних композиторів: партесні твори, спадщина Березовського, Бортнянського, Веделя, Рачинського, галицька церковна музика XIX – першої половини XX ст., києво-лаврський репертуар, церковна музика російських композиторів перелому XIX-XX ст., церковна музика новітніх композиторів.
Необхідним елементом у диригентурі є оволодіння грою на музичному інструменті – фортеп’яно – задля вироблення вміння виконати хорову партитуру. Це потрібно і для якіснішого засвоєння сольфеджіо і теорії музики, літургійного співу та вокалу.
Програма курсу передбачає поетапне опанування різними видами техніки виконання, прийомами звуковидобування, агогікою, що сукупно виховує осмислене сприйняття музичного твору, в тому й церковного. В курсі також навчатимуть самостійно робити переклади на фортеп’яно церковної музики задля її поглибленого розуміння.
У світовій музичній скарбниці значне місце займають хорові твори, які були чи не найбільш розповсюдженими в Україні. Хоровий спів є й до сьогодні невід‘ємною частиною національної культури, тож виховання співаків, що майстерно володіють хоровим співом забезпечує розвиток цієї традиції. Основною метою курсу є також виховання хорових співаків, що в процесі засвоєння професійних навиків і розвитку вокально-технічної майстерності якісно виконують високохудожній музичний репертуар.
Метою і завданням предмету є розкриття етапів розвитку історії музичного мистецтва, тісно пов’язаного з літургійною практикою Східної Церкви. Курс знайомить із процесами розвитку церковного співу від первісних християн до сучасної авторської творчості. Спеціяльно наголошується на літургійних і богословських аспектах функціонування цієї музики в Українській Церкві. Курс формує цілісний світогляд розуміння практичного богословсько-літургійного матеріялу, що пов’язано з храмовим літургійним дійством. Врахування у навчальній програмі різних періодів розвитку літургійного співу, а особливо різних конфесійних традицій, дозволяє створити у студента об’єктивне бачення етапів розвитку сакрального музичного мистецтва. Це формує глибше розуміння предмету та добру орієнтацію у матеріялі.